Sunday, June 8, 2008

DSAI - PELACUR POLITIK YANG TERDESAK


Keadaan sekarang tenang... masih lagi tenang setenang air di kali.......... tak kedengaran pun ura-ura Ahli Parlimen dari BN masuk PKR. Malah hampir semua AP yang disebut-sebut akan menyertai PKR menafikannya. Apa nih ANWAR IBRAHIM????

Cakap tak serupa bikin daa... Apa kau inat senang ke nak RASUAH AP dari BN dengan wang ringgit. Apa kau ingat senang ke... Apa ingat AP BN dah tak ada maruah diri?? Cuma kau aje yang hilang maruah diri dan selalu pentingkan diri sendiri...

Janganlah mimpi di siang hari. Masih teriang2 di telinga aku ANWAR IBRAHIM menyatakan bahawa hari RABU - 14hb Mei 2008 merupakan sejarah dalam politik di mana lebih dari 17 AP dari Sabah dan Sarawak akan lompat ke PKR.

Betapa bodohnya kenyataan ini, rasanya dengan membuat provokasi sebegini akan melemahkan semangat AP Sabah dan Sarawak dan timbul tidak percaya kepada pemerintahan sekarang. Tolong lah.... ingat pemimpin BERWAWASAN dari Sabah dan Sarawak dah tak tahu memilih antara BN dengan PKR (Parti Kencing Rakyat). Kalaulah wang ringgit dan kemewahan dijadikan sandaran bagi AP dari BN untuk berubah ke PKR... ternyata... salah percaturannya.
Sememangnya tindakan ANWAR memancing AP dari BN adalah amat tak beretika dan tidak boleh rakyat. Sekutunya iaitu DAP dan PAS dah tak mahu terlibat dengan apa yang dilakukan oleh kau, ANWAR The Political Prostitute. Bayangkan dalam satu pakatan sendiri tak boleh bersatu hati. Terlalu desparate si ANWAR... betapa jijiknya manusia yang bernama ANWAR IBRAHIM.
Kalau nak diikutkan.... Mereka patut lebih sentiasa berwaspada dengan kedudukan kerusi ADUN di Perak.. dan bukannya mencari populariti murahan di SABAH dan SARAWAK. Dengan tindakan Karpal Singh yang mempertikaikan institusi KESULTANAN... boleh menyebabkan ADUN Pembangkang menyertai BN. Harus diingat. BN hanya memerlukan 2 kerusi ADUN bagi membolehkan BN menumbangkan kerajaan PAKATAN RAKYAT. Tak adalah pulak tindakan memujuk ADUN Perak dengan wan ringgit sebagimananya dilakukan oleh ANWAR kepada AP Sabah dan Sarawak.
Yang hairannya, mana ANWAR dapat duit yang begitu banyak bagi membiayai AP dari BN menyertai PKR? Tak hairankah kita???
Siapa yang sebenarnya sponsor kau?? Apa yang aku perhatikan; ianya merupakan pemikiran dan idea ANWAR dalam usahanya berangan nak jadi Perdana Menteri.
PKR (Parti Kencing Rakyat) secara terang-terang akan menyerahkan wang ringgit dan jawatan sekiranya AP lompat ke PKR. Itu RASUAH yang terang namanya.
LIHATLAH BETAPA KOTOR DAN JIJIKNYA TINDAKAN ANWAR IBRAHIM

1 comment:

Anonymous said...

Lagi jijik pak lah, najib, gani, musa....
tunggu selepas kemenangan kat permatang pauh.