Monday, May 26, 2008

DSAI BAIK DENGAN PAK LAH?

DSAI memang baik dan rapat dengan Pak Lah? Betul ke.... Ini berita baru aku terima dari seorang rakan aku yang bukan dari barisan politik tetapi beliau memang selalu turun dan naik ke KL atau Putrajaya atas urusan bisnes. Malah bukanPak Lah aje... tetapi dengan anak dan menantu dia sekali.... dia kata ada orang ambik gambar KJ dengan DSAI kat luar negeri... betul ke. Insiden ini baru aje berlaku selepas PRU yang lalu.... Kalau rakan aku tipu maknanya cite ni tipu lah jugak....

Dia kata itu adalah sebab-sebab Tn Dr M keluar UMNO...... betul ke?

Anyway, kita leh bincang-bincang dalam blog ni.... aku nak pandangan dan pendapat korang.. TQ

1 comment:

ainas said...

saya ada dgr berita ini . biar Allah saja yg menentukan keikhlasan mereka membina negara. kalau ssesuatu yang busuk nan disorok lambat laun terhidu jua. sesungguhnya allah saja yang maha mengetahui